2012-02-22

Godmoooorgon :)

igår efter jobbet så körde danne mig till centrum, där mötte jag upp japanen och vi väntade på mamma :) mamma mötte upp oss och vi gick in på ica och handla :) mamma var så go och köpte semlor till alla :)

När vi var klara med shoppingen så åkte vi hemåt , väl uppe hos mamma så satt vi och bara pratade, laga middag, blev bjuden på broccoligratäng med kasslergryta :) riktigt gott, efter maten så satt vi ett tag och smällte maten och bara pratade om allt :) efter en stund kom Moster Tina över och tog en kaffe och vi åt semlor :)

Lite efter halv 9 kom danne och pappa hem, dom fikade och pratet fortsatte, runt 9 tiden begav vi oss hemåt, släppte självklart av Johanna först :) hemma igen, så kollade vi på ngn film innan bb började.. Och igår gick det bra att kolla förutom att den där Hanna Widerstedt, nu inser att typ ALLA ogillar henne.. Så försöker hon bli kompis med typ alla :p säger bara vilken patetisk människa xD

Efter bb kröp vi ner i sängne och somnade!!

Jobb som gäller idag, får se om man kanske ska gå en kurs som heter hjärt och lungräddning, men jag orkar verkligen inte.. Eller jag KÄNNER inte för de.. Så hoppas att ngn utav mina kollegor, kanske kan ställa upp!? men det får vi la se..

Idag efter jobb, så blir det nog att leka med japanen.. Får se om vi är hos henne eller hos oss :)
hon ringer väl när hon får en lucka eller ngt på jobbet :)
Så då får vi planera hur vi ska göra !!

Nu måste jag dricka mitt te innan det blir kallt, så vi höres people :)


PÖSSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback