2012-02-15

Godmorgon :)

Igår efter jobbet åkte vi över till stinsnen , köpte kattsand och därefter gick vi upp till en resturang , en grekisk :)
Danne tog en pizza & jag tog en äkta grekisksallad, :) var inte planerat att gå ut.. men blidde så iaf :) så Älsklingen bjöd mig på middag :)

Efter vi ätit gick vi runt lite och kollade i butiker, jag gick in på Gina , där jag hade ett presentkort, så fick med mig ett par leggins och en väska med mig hem (:

Efter vi var klara begav vi oss till mamma och pappa där det bjöds på kaffe och jag fick en chokladask i alla <3 dag present :) <3 efter en kaffe begav vi oss hemåt , matade djuren och kollade mot alla odds och spelade wordfeud :) efter ett tag hoppade jag in i duschen, ringde japan och mamma, sa godnatt sen kröp vi ner i sängen och kollade på film..

Idag efter jobbet ska jag till Donya och göra naglarna, om jag LÄNGTAT!! :) sen blir det att besöka sjuklingen Japan och umgås lite :) får nog köpa med mig en liten krya på dig present, (känner mig lite skyldig för att hon är sjuk) sen blir det bara att åka hem och mysa :)

nu ska jag gå och ta en värktablett, då min dumma mensvärk vägrar att släppa, så ha det gött så hörs vi :)

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback