2012-12-06

Godmorgon :))

Igår efter jobb var det bara att ge sig ut i snöovädret.. Tog mig ca 50 min att komma hem, Hela vägen fram till markim var jätte fin.. Resten kan man ju lista ut själva hur det såg ut ;) Men hem kom jag iaf :)

men väl hemma var det bara att parkera bilen innan uppfarten.. var inte en chans att vi skulle komma in med bilarna.. Så fick gå i djup snö för att hämta snöspaden ;) Sen tog Danne snöslungan hela vägen upp .. När vi fixat ute, så gick vi in i värmen och gjorde iordning middag.. Efter middagen kom Dannes mamma förbi.. Hon kom inte hem.. Hela deras väg var helt igensnöad.. Så hon var hos oss fram till halv 10..

Då kröp jag och Danne ner i sängen och somnade :)

Idag gick det fortare att komma till jobbet + vägarna var fina !!
SÅ man får hoppas de är likadant när man ska hem sen :)

Idag hoppas jag också på en bättre dag.. För igår var en liten knasig dag.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe..

PUSS!!


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback