storhandling

Godenmurgen :)
 
Igår efter jobbet så åkte jag till Arlandastad för att storhandla.. Gick där i min ensamhet och handlade.. var lite skönt att få handla ensam.. Älskar ju såklart att ha med Danne & Albin, men var bara rogivande att gå ensam. Kolla runt i lugn och ro ;) haha
 
När jag var klar så åkte jag hemåt , väl hemma så mötes jag av en glad Albin, han fick ju igår sin vaccin spruta emot mässling m.m , han hade varit så duktig. Inte blivit ledsen alls :)
Så pussade på honom och sen åt vi lite. Sen duschade vi alla och sen kom Micke över och tog en kaffe. Och när han gick så städade vi upp alla Albins leksaker och fixade gröt.
 
Sen var det dags för lilleman att gå och sova :)
Vi kollade bara på 1 avsnitt av breaking bad och vid halv 10 kunde jag inte hålla mina ögon öppna. så vi gick och la oss :)
 
Nu ska jag gå och fixa lite nytt kaffe och vakna till :D
 
KRAM


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback