Melodifestivalen

Godkväll :)

Idag fick jag sovmorgon, riktigt härligt! Danne var så snäll som tog Albin och gick upp. :)
 
Tanken var idag att vi skulle åka till Biltema för att köpa saker till min bil. Men problemet verkade inte vara det vi trodde. Så nu vet jag inte vad vi ska göra ^^ haha, jag & bilar går inte ihop. ;)
 
Så vi åkte hem igen efter att ha varit hos Dannes föräldrar . Väl hemma gav vi Albin lunch och sen gick vi ut, Albin somna i vagnen så vi höll på och fixa ute :)
 
Sen gick vi in och jag duschade och fixade lite hemma.. Runt 5 tiden åkte jag och hämta Amanda och vidare till Vallentuna där vi handlade lite mat och gottigheter tills mello finalen :)
 
Har tills för en stund sen haft dom här och kollat finalen av Melodifestivalen.. Riktigt mysigt!
 
Vi behövde komma på lite andra tankar, speciellt min fina Sambo som just nu har det lite jobbigt .
 
Snart ska jag nog gå och gosa ner mig i sängen. Är rätt trött och känner att kudden är VÄDLIGT lockande <3
 
Men det var lite av vår underbara lördag!
 
Godnatt alla fina där ute.. <3
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback