en väldigt snorig Albin

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet så stannade jag bara till på vägen hem för att köpa blöjor och torrfoder, sen vidare hem :)
Som alltid möttes jag av en glad albin som igår var SUPER snorig. Så lilleman har åkt på en förkylning. Men ändå var han super pigg.. Det var lite emot kvällen som han blev lite kinkig och trött och ville bara gosa <3
Snoret bara rann och rann, åh mammas lilla <3
 
Runt halv 8 tiden fixade vi iordning honom för natten och han fick nässpray och höjda kuddar i sin säng, sen somna han på 2 sek.. Han sov kanske till 10 tiden sen vakna han upp och fick komma upp i sängen.. Natten har varit till och från. Han snarka, kunde inte andas genom näsan och rörde sig typ hela tiden. & vid 3 tiden var han vaken och super pigg, så fick välling men ICKE.. han ville inte somna om, så danne fick gå upp med honom och gick ut i vardagsrummet där han somnade om och sov till halv 6 då kom danne in och väckte mig och jag gick upp och fick en kopp kaffe och pussade på Albin innan det var dags att fixa sig och åka emot jobbet :)
 
Lilleman är fortfarande super snorig och tror han har lite feber . Så idag blir det att mysa när mamam kommer hem <3
 
Sen får vi se hur älskling orkar med kvällen. Om han orkar så ska vi ha myskväll med film och chips , hoppas jag ;) hihi
 
Trevlig helg alla där ute, imorrn är det min första jobblördag på över 1 års tid :O
Menmen 10-14 ska jag orka ;)
 
KRAM


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback