En ledsen Albin

Godmorgon :)
 
Igår när jag kom hem ifrån jobbet var det direkt en massa bus med Lilleman.. :)
 
Efter lek så tog jag en dusch och sen Danne, därefter började vi med middagen :)
Satt och åt middag och efter middagen fick Albin duscha.. haha han ÄLSKAR verkligen att bada eller duscha, så typ 25 min satt han i duschen med sina leksaker och skratta när strålarna kittlade hans små fötter :) Mammas fina älskling <3
 
Efter duschen så blev det kaffe och lek :)
 
Albin gick och la sig runt kvart i 8 då han var super trött.
 
Runt 9 tiden märkte jag att Albin inte riktigt sov, han vred och vände på sig och tror han drömde då han grät :(
 
Så jag och danne la oss i sängen och kollade vidare på Breaking Bad och vid halv 10 vakna han igen och var super ledsen, så pappa fick lägga sig brevid honom och så somna han om. Sen runt halv 1 vaknade han igen, och då var han täppt i näsan och fick väl lite panik . så vi gav honom lite koksalt i näsan och sen la sig pappa brevid honom och han somna om. :)

Gör så ont i mamma hjärtat när lilleman är ledsen <3
Kanske är en förkylning på g , men imorse när han vakna vid halv 6 var han pigg och glad och åt en massa ^^
 
Så får se under dagen hur han mår <3
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe ;)
 
Kram
 
Du är mitt allt <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback