50 frågor

1.Vem litar du på? Jag litar på Danne, familj och närmsta vänner
2. Vilken färg har du på dina trosor just nu? Gröna
3. Vilken färg har du på din BH just nu? Vit
4. Vilket är ditt favoritnummer?  Oj, det vet jag inte. men 2 kanske ? ;)
5. Vad var det senaste du åt? Kvarg!
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Blå
7. Hur är vädret just nu? lite molningt med sol :D
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Mamma
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Ögon
10. Vad har du för skostorlek? 38
11. Favorit TV-program? Just nu är det Breaking bad ^^
12. Har du några syskon? 2 systrar & 2 bröder
13. Längd? 1,67 cm lång
14. Hårfärg? Brunt
15. Ögonfärg? Blåa
16. Använder du kontaktlinser? Nej
17. Favorit högtid? Julen
18. Favorit månad? Januari , då Albin föddes
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Ja, speciellt efter Albin kom. Har blivit känsligare.. :P
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Think like a man too
21. Favoritdag på året? 2 Januari :)
22.Har du lätt att ta kontakt med någon du är intresserad av?
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Jag har inte prövat.
24. Kramar eller kyssar? Båda , såklart :D
25. Choklad eller vanilj? Choklad
26. Har du tatueringar? ja, 2 st
27. Vad lyssnar du på just nu? Inget.
28. Är du kär i någon kändis? HAHA, inte kär men tycker chaning tatum är snygg ;)
29. Vilka böcker läser du just nu? Inga.
30. Piercingar? Öronen, naveln och tungan
31. Favoritfilm? Jag kan inte säga en, jag har FÖR många! 
32. Ditt favoritfotbollslag? hejar inte på nått  
33. Vad gör du just nu? Jobbar
34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smöriga
37. Hundar eller katter? Båda
38. Favoritblomma? Tulpaner ^^ är ingen blommänniska 
39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Yes
40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Nej
41. Har du älskat någon nån gång? Ja
42. Vem vill du träffa just nu? Mina vänner.
43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja
44. Har du någon gång skjutit med en pistol? nej
45. Gillar du att flyga med flygplan? Är sjukt flygrädd så nej
46. Höger eller vänster-hänt? Högerhänt
47. Hur många kuddar sover du med? Två just nu. Annars brukar jag ha 3, 2 som huvudkudde och en "kram" kudde
48. Saknar du någon? Ja, min son :)
49. Lyssnar du på radio? Varje morgon på väg till jobbet
50. Har du något ex? yes


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback