Halloj

Hejsan Svejsan!
 
Nu var det ett tag sen man skrev. :P Funderar på att börja igen då man på måndag återgår till ARBETET!!! efter 1 år och 2 månaders föräldarledighet. Känns helt sjukt, tiden hemma har bara sprunigt iväg. Men ska ändå bli skönt att återgå till lite andra rutiner ;)
 
Tiden hemma med Albin har varit underbar. Man har fått uppleva så mycket tillsammans! :) Sett hur han utvecklats, hans första grejjer m.m
Kommer sakna min lilla plutt OTROLIGT mycket... Men nu ska Pappa Danne få vara hemma och spendera dagarna med vår prins i 5 månader och sen den 6:e augusti börjar inskolningen på förskolan :)
 
Så måndag 07.30 börjar jag arbetet igen.. Kommer säkert ligga vaken hela natten på söndag ^^ haha.
 
Slänger upp lite bilder på vår vardag:
 
 
 
 
 Nu ska jag dricka lite te sen ska jag mysa mig ner i sängen med min stora kärlek :)
 
Puss&Kram Skumbanan


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback