Nörden i mig ;)

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet så åkte jag förbi vallentuna för att hämta upp en resesäng som vi köpt. Och därefter åkte jag raka vägen hem till min lilla sjukling. Albin var inte alls pigg igår. Sov kanske sammanlagt 6 timmar under hela dagen. mammas lilla hjärta! tog febern och då visade den 39,3 men ungen var ändå pigg för han lekte och visade ad han hade i händerna, gömde saker m.m. Fick gröt vi 8 tiden och somna sen runt 9 tiden. Sen sov han till kl kvart i 1 och då ville han leka men nej , lägg dig ner och sov . Så han kröp nära pappa och somnade om och vaknade upp tjugo i 7 . :) Idag verkar febern gått ner , den låg på 38.1 så nu hoppas vi att febern kan försvinna under dagen och lilleman får bli frisk <3
 
Sen när Albin somnat för kvällen så spelade jag mitt nya sums 4, dags att jobba ;) haha i know.. Nörd!! men fasiken så kul det är att spela..
Nu kan man ju liksom följa med när dom jobbar, bygga butiker m.m :) Riktigt roligt! :D Spelade en liten stund innan det var dags att nanna kudde.. :)
 
Idag är det ju torsdag och sen är man ledig tills tisdag :D WOOPWOOP!
 
Får se under dagen hur Albins feber är.. Om vi kanske, kanske (hoppas) kanske kan åka upp till funäs.. VI alla 3 behöver ett litet miljöbyte några dagar.. Och jag vill släppa alla måsten, städa, tvätta, laga mat.. Jag vill bara njuta med min familj <3
 
Nää nu ska jag jobba på ;)
 
Glad påsk :)
 
Haha Albin ska göra precis som far sin, lägga benet över det andra och titta tv ;) ja han är väldigt lik sin far den där lilleskiten ;)


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback