friday :D

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet så åkte jag till Carina för att få ansiktsbehandling.. Var där i lite mer än 1 timme och blev ompysslad. Så skönt när man går därifrån, man känner sig så fräsh och lite som en ny människa :D
 
När jag var klar så åkte jag hem till lilla familjen. Vi gjorde i ornding middag och efter middagen tog jag en dusch och sen myste vi bara resten av kvällen. Albin är just nu inne i ett barnprogram som går vid 7 tiden på cartoon eller vad det heter.. Hahah till och med jag och danne tycker den är bra. Gumball heter programmet och jisses ibland skrattar vi alla 3 :)
 
Sen igår fick albin nått ryck, när han gick runt hemma så lekte jag med honom och så började jag springa.. Nä men då ska Albin också springa.. haha jisses vad fort det gick :) Danne filmade det hela :D Vår lilla pojke börjar bli SÅ stor <3
 
Sen vid 8 tiden var det sängdags och lilleman somna hyfsat fort :) därefter hade jag och danne bara myskväll innan vi också somna :) <3
 
Idag är det ÄNTLIGEN fredag.. Kan ju säga att jag behöver HELG.. Behöver vila upp mig efter denna vecka.. PUST!
 
Nä nu ska jag jobba på!
 
KRAM
 

Lite prickig efter ansiktsbehandligen.. Men så skönt att slippa måla bryn ^^


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback