Eftermiddag med Elin :)

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet så åkte jag raka vägen hem till Elin.. Vi satt ute på hennes balle och drack kaffe och pratade en massa :) Var riktigt trevligt :D
 
Vid haöv 7 tiden vinkade jag hej då och åkte till dannes föräldrar för min bil skulle kollas.
Nu måste den besiktas och fixas dom saker som behövs... Sen säljer jag den. Fan vad mycket problem vi haft med min lilla bil :( menmen
 
Sen åkte vi hem och Albin fick gröt.. Och såklart var han övertrött när han skulle nattas för kvällen. Så var super ledsen. men till slut somnade han på pappas bröst hållandes i pappas snusdosa <3 haha lille gubben <3
 
idag är det ju äntligen fredag.. Men jobb imorrn också, men sen på kvällen är det dags för tjejkväll :D WOOPWOOP!!
 
 
Så trevlig helg gott folk ;)
 
Kärlek!


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback