Bättre dag

Godmorgon.
 
Igår var det en bättre dag och den flöt på ok. Kände mig bättre/gladare.. Ja det kan ju bero på en sak. Men inget jag nämner här, menmen. Iaf var det en bra dag igår. Så när jag slutade och kom hem till mina pojkar var jag glad. Jag lekte en massa med Albin , jag var med honom och kände att jag var där. Jag var ju glad.. Så det var awesome :)
 
Igår så gick vi ut i det fina vädret och började rensa i en av våra bodar.. Blev en del som ska kastas och en del som kan eldas.. Så det kändes bra :D Sen gick vi in och gjorde i ordning mat och efter middagen var det dags för Albin att bada.. Haha den där ungen asså. ja han älskar att bada, verkligen älskar det. Och efter en stund så var det ju dags att gå upp och då blir han alltid ledsen.. men efter en stund blir han glad och när han var klar och pyjamasen på så lekte vi en massa och sen vid 8 tiden var det gröt och sen nattades han för natten <3
 
Jag och danne låg i soffan och kollade på sofias änglar och vid 10 tiden kröp vi ner i sängen och somna :)
 
Idag är det onsdag, halva veckan har gått . men jag jobbar lördag -.- men sen på lördag kväll så ska jag träffa tjejerna för en tjejkväll med utgång :D
 
Nu ska jag jobba på!!!
 
kramkram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback