2014-03-16

Godkväll
 
Då var det söndag då ;) haha helgerna bara springer iväg.. ja vecko dagarna också såklart.
Men helgen är ju tiden om finns med Danne , vänner och familj.
 
Iaf idag så vaknade albin och jag upp vid 8 tiden.. matade honom och sen låg vi bara och myste tills 9 då vaknade Danne.. Då gick jag upp och gjorde oss smoothie och kaffe.. Jag drack te, har inte druckit kaffe på veckor. :P
 
Sen satt vi i soffan och kollade lite tv.. Har inte gjort mycket alls. Då vädret varit skit tills eftermiddagen..
 
Varit hos danne föräldrar.. Sen åkte jag till mamma och co då Danne skulle fira en kompis som fyllde år.
 
Så min & albins kväll spenderades med mamma,pappa och Jonte :) Drack te och myste en massa! Albin var vaken nästan hela tiden :)
 
Nu ligger jag i sängen och Albin har precis somnat.. Ska själv ta och passa på och sova :)
 
Så godnatt alla finisar <3
 
Goda smoothie
 
Börjar greppa saker lite smått, älskade bebis
 
Min underbara skatt , mamma älskar dig så mycket <3
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback