2013-09-18

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbert åkte vi till Täby C. Älskling hade bokat et spel..
 
Väl i täby gick vi raka vägen till butiken.. Bestämde oss för att äta där också :)

När vi ätit och var klara åkte vi hemåt och väl hemma åkte mjukisarna på och tände en massa ljus och sen la jag mig  i soffan och kollade lite på när sambon spelande :)
 
Och vid 20 var det ju såklart idol :) Vet inte vem av tjejerna som fick stanna, så det måste jag kolla upp :)
 
Efter idol var det bara bums i säng... Då var jag trött ;)
 
idag får vi la se vad som händer.. Ska iaf för första gången på gravidmassage.. Ska bli spännande.. Sen kanske jag ska träffa min vän Elin... Hon har varit en vecka i Bulgarien. Så måste ju träffa henne och umgås :D
 
Menmen, nu ska det jobbas på =)

KRAMKRAM!! <3
Jag och min Vän Elin för några år sen <3
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback