2013-09-17

Godmorgon :)Igår efter jobbet åkte vi ner till centrum för att hämta ut mitt smink puder, vi passade då även på att handla hem saker till middagen :) Vidare hem till djuren , gav dom mat och sen började jag med middagen som fick bli svamp,bacon, creme fraiche med smak av kantarell och grädde + pasta :D ÅÅÅH det blev SÅ gott :)  Efter middagen satt vi och kollade på en film och sen tog jag en dusch och färgade mina ögonbryn..  Sen kl. 20 var det ju live Idol :D  Men tyvärr så kom inte min favvo Gabriel vidare.. menmen, lääär väl få en ny favvo ^^ När det var slut kröp jag ner i sängne och somnade på 2 röda :) Idag ska jag bara hem och inte göra mycket.. blir nog att bara mysa i soffan till en film, kanske skriva ut lite bilder och fortsätta fylla i boken till bebis <3 Fick ju äkta converse av min älskade man <3  och här är en del av alla mina fina presenter jag fick <3 KRAMKRAM <3 Ska försöka komma ihåg att ta en magbild :)


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback