2013-09-16

Godmorgon :)
 
Då var man tillbaka till verkligheten.. Helgen gick ju fort, like always!!
 
Men iaf, lördagen var det ju min födelsedag och den startade med att älskling fixade iordning frukost till mig i vardagsrummet och till en god kopp kaffe fick jag öppna mina presenter :) Fick ett par äkta converse + en saftpress :D japp jag har blivit beroende av juice :D Så då täntke älskling att man kan ju göra egen juice. och den fungerade suveränt :) <3
 
Dagen fortsatte med att fixa och dona hemma. Vid halv 2 kom mamma med een massa presenter :) fick en almanacka, en badbalja till bebis, kudde + täcke , en badhandduk till bebis, ett presentkort på IKEA & 3 par snuttefiltar :)
 
och vid 14 kom resterande gäster :) fikade och pratade med alla och vilken tur med vädret vi hade :) Så vi kunde vara ute :)
 
Fick en massa fina presenter :) Av moster min fick jag: täcke + kudde av äkta dun till bebis, sängkläder, en body , super söta skor och en suuuper mysig fleecesnutte till bebios <3
 
Sen fick jag pengar, ett armband och en massa fina blommor :) var en toppen födelsedag :)
 
igår var det slappar dag. Kollade film och tvättade. Åkte en sväng till mor och far. Träffade syster med bebisar :)
 
Sen åt jag en god middag och kollde på film med baby <3
 
Nu ska jag jobba på...
 
KRAMKRAM! <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback