2013-09-06

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet så stannade vi till på ica nära oss och handlade hem lite.. Blev också en frysrätt då vi verkligen inte orkade laga middag :)
 
När vi kom hem så var vi inte så hungriga så vi väntade ett tag så Danne gick ut och snickra och jag fick något ryck och rensa ut sommarkläderna och fixade iordning ena garderoben som har varit en "städ" skåp till danne :) Så nu har han en stor garderob han också :)
 
När jag var klar kom Danne in och vi fixade i ordning middagen och satte oss i soffan och kollade avnsitt av arga snickarn :) sen vid 20.00 var det de dejtbara.. haha dom är bara så underbara :) Älskar speciellt Björn.. Han är bara för charmig :)
 
När det var slut fixade jag mig iordning för sängen.. La mig ner för att vänta in Danne men jag hann somna :)
 
Men iaf.. idag är det ÄNTLIGEN fredag och jag slutar tidigt :D LOVELY!
 
 
Nää dags att fortsätta jobba.. Tror jag börjar bli lite förkyld eller så är jag gravidförkyld ;) haha ingenaning. återstår att se :)
 
Men iaf, trevlig helg alla goa !! <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback