2013-10-28

Godmorgon
 
Då var man tillbaka på jobbet.. Helgen gick för fort.. menmen är ju ledig på fredag så det är ju underbart!
 
I lördags efter jobbet så åkte jag och hämtade min bil hos mamma, satt där en stund och pratade med henne innan jag åkte hem till mannen :)
 
Vi fixade oss lite och fyllde bilen med alla pantburkar och åkte vi iväg till arninge för att handla hem mat.. Ekade ju i både kyl & frys. Var en del folk på willys men vi handlde det som behövdes sen packade vi in varorna och åkte hem..
 
Väl hemma så åt vi bara mackor .. Då vi båda var trötta och inte hade ngn speciell matlust.. sen satt vi bänkade i soffan och kollade rookie blue ända tills det var dags att sova.. :)
 
Igår ringde kl 08.00 och vintertiden har nu börjat.. Gick upp gav djuren mat och fixaed mig..

Åkte sen till vallentuna och plockade upp Elin , sen vidare hem till mamma... Där tog vi oss en kopp kaffe och när vi alla var klara och redo så tog vi bilen till uppsala och shoppade loss på IKEA :D
 
Fick med oss MYCKET fina saker :) 
 
När vi var klara där så stannade vi till på vägenoch tog oss en hambrugare :)
 
Släppte av elin och sen mamma :) åkte jag vidare hemt ill mannen min och så fixade vi lite och sen tog jag en städrunda :)
 
Kvällen avslutades med en VARM och lång skön dusch och 2 avsnitt av rookie blue.. därefter gosade vi ner oss i den varma sköna sängen<3
 
Idag händer inget speciellt.. Blir väl att åka hem, laga middag, Danne ska hålla på i rummet :)
 
Nu ska jag jobba på vidare.. Börjar äntligen ljusna upp lite ute :D
 
KRAMKRAM <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback