2013-10-18

Godmorgon :)
 
Ïgår var det lite kaos på jobbet.. Våra kassor på alla filialer och våra system där folket lägger in order gick ner.. Så älskling fick tyvärr jobba över igår när systemen kommit igång igen.. Men han var SÅ snäll och körde mig till vallentuna för kl 16.00 hade jag tid hos Fia för massage :) 45 mins massage med ansiktsmassage som avslut.. Känns myyyycket bättre nu :) Efter fia så kom mamma och hämtade upp mig i centrum och sen åkte vi hem till dom :)
 
Passade på att ta ett varmt bad och det kändes underbart! Låg där och bara slappnade av :)
 
När jag badat jklart så var middagen klar så vi satte oss och åt och sen satte vi oss i soffan resten av kvällen och vid 8 kom Danne och hämtade mig och vi åkte hem och kollade 2 avsnitt av rookie blue innan vi gosade ner i sängen :)
 
Idag är det ÄNTLIGEN fredag. och jag hoppas dagen går fort..
 
Trevlig helg alla goa !! <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback