2013-10-14

Hejhej
 
Ja då var man tillbaka på jobbet igen efter sjukskrivningen.. Veckan jag var hemma så har jag vilat och vilat ännu mer :) Kändes så skönt.. Så nu , just idag är jag SUPER trött..
 
Menmen slutar tidigt idag :)
 
Helgen har jag spenderat hos mor och far . Blev bjuden på middag, Tog ett bad och myste på kvällen.
 
Igår var jag i Täby C med min kära vän Elin :) Jag shoppade ej, men följde med och kollade på present till hennes sambo Maffe :)
 
Tog oss även en fika på Expresso house :) Mycket trevligt
 
Tillbakja till mor efter besöket i täby :) Hämtade mina saker och vinkade av mamma och åkte hemåt till mina pojkar-
 
Vi bara gosade resten av kvällen <3
 
och tiden bara springer iväg.. Är redan i v. 29 och går i veckan in i v. 30. Bebis rör sig för fullt och lever loppan där inne :) Mysigt ! <3
 
Nää nu ska jag gå på rast :)
 
KRAMKRAM <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback