2013-11-28

Halloj :)
 
Igår efter jobbet så åkte vi hem, gjordet det vi alltid gör. Ger djuren mat, ut med djuren, laga middag , duscha och sen begav vi oss till vallentuna där vi skulle fira Lasse och Kusin :)
 
Var mycket trevligt. det bjöds på tårta kaffe och lite julgodis :) var riktigt mysigt! Satt där itll va kvart i 9 och då var det dags att åka hem.. Väl hemma så fixade vi oss i ordning för kvällen och gosade ner oss i sängen.
 
Somande på 2 röda. Men inatt har jag knappt sovit. Har fått en sån jäkla halsbränna så vaknade upp ofta och var tvungen att gå upp då det kändes som att jag inte kudne andas. Sen krypa ner och sen upp igen för att besöka toan..
 
Haha jag älskar att ha en liten bebismage men just nu är jag bara SÅ trött och vill ha vår lilla bebis här <3
 
 
Nu behöver jag ta mig en kopp kaffe för att vakna till liv :)!
 
Kramkram
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback