2013-11-27

Halloj :)
 
Igår efter jobbet så åkte jag och Älskling och storhandlade på ICA maxi här vid jobbet :)
 
Det är ju liiite farligt att handla på ICA maxi, då dom inte bara har mat utan en massa annat fint, som fina plädar, kuddar mm :) Men höll mig i kragen och handlade bara mat i går :)
Ska ju åka iväg i helgen och julhandla :) + julpynta .. Om jag längtar!
 
efter vi var klara åkte vi hem, packade upp alla varor, gav djuren mat, ut med dom och sen vidare hem till dannes föräldrar där vi blev bjudna på middag :)
 
Fikade och hade det trevligt innan vi åkte hem och kollade avsnittet av paradisehotel.. Därefter gosade vi ner oss i sängen. Bebis hade lite kalas igår så hade lite svårt att somna. :) menmen, snart har vi vårt lilla mirakel här <3
 
 
Idag blir det nog en snabb sväng till Täby c för att lämna in ps3 och lite spel och sen ska vi åka till Vallentuna till min moster och fira min kusin och lasse :) Ska bli trevligt !
 
Nu ska jag jobba på :)

KRAMKRAM
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback