2013-11-25

Godmorgon :)
 
Då var man tillbaka efter en underbar helg.
 
har dock fått varit utan min karl nästan hela helgen då han har haft inventering på jobbet och vart även inkallad att jobba igår.
 
Så min helg har varit i fredags var vi och fira elin. Vi satt och snackade en massa och bara umgicks, satt där till efter 10.. var SÅ trött så vinkade av tjejerna och åkte hem och la mig.
 
Lördagen så vaknade jag upp vid halv 11 , gickupp och åt frukost. slappade ett tag innan jag åkte förbi syster på en snabbkaffe , pussade på bebisarna och hälsade på deras hund :)
 
Sen åtke jag vidare hem till mamma. Planerna var att vi skulle åka till arninge men vi skippade det och var bara hemma hos dom hela dagen. och till middag beställde vi kina mat och underbara mamma hade bakat en smulpaj till efterrätt :)
 
På kvällen kollade på på twilight och bara myste innan jag åkte hem till min älskling och gosade ner oss i sängen..
 
igår var danne tvungen att åka in och jobba igen. så jag åkte över till syster Sandra och var där till eftermiddagen. sen åkte jag till vallentuna och rastade mamma och pappas hundar. Gick sen över till min moster och där blev jag kvar i någon timme :) Blev bjuden på lite mat också :) Mycket trevligt..
 
Sen så hann mamma och bror komma hem så gick över och sa hej inna jag åkte hem och där tände jag en mysig brasa och gosade ner mig i soffan framför tvn. och vid halv 9 kom älskling hem och vi myste lite innan det var dags att gå och sova.
 
Så nu är det en LÅÅNG vecka. Jobbar även lördag.
 
Menmen, jag har fortfarande den där jäkla förkylningen kvar. men annars så mår både jag och bebis super fint <3 vi växer och närmare oss BF :) <3
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback