2013-11-12

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet stannade vi och handlade hem lite kattmat m.m.. Åkte hem gav djuren mat .. Älskling lastade in mina vinterdäck i bilen och vi åkte till Dannes föräldrar.. Först åt vi middag och efter middagen gick vi ut i garaget och dom byte däcken.. Det var SÅ skönt att så i ett varmt garage där det var ljust också ^^ Än att stå ute i kylan och mörket..
 
Medans dom böt däck så passade jag på att damma och dammsuga bilen :) Så nu behöver den bara bara tvättas och det hoppas jag kunna göra till helgen :)
 
 
 
 
När vi var klara med allt så tog vi oss en fika.. Sen åkte vi hem och jag tog en dusch. Sen myste vi lite i soffan innan det var dags att nmanna kudde :D
 
Sov inte bra inatt heller.. Menmen, snart har vi ju en liten som håller en vaken <3
 
idag ska danne på akupunktur.. Sen blir det bara hem och göra middag och därefter ta det lugnt :)
 
Nu ska jag jobba på :)
 
Kramkram <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback