2013-11-04

Hallå :)
 
Då var vi inne i en ny månad igen :) November välkomnar vi nu :)
 
Helgen gick fort.. Som vanligt.
 
Denna helg har vi tagit det lugnt. Vi var på middag hos mor och far i fredags.
Lördagen gjorde vi inte mycket.. Var på middag hos svärföräldrarna.. Sen bara soffläge..
 
Igår åkte jag med mamma en sväng till arninge.. Blev mest shopping till Danne som ligger hemma med feber och hosta :(
 
Kvällen spenderades i soffan och true blood. :)
 
Har verkligen inte sovit så speciellt bra dom senaste nätterna.. har gått upp mer, vaknat lättare och det har varit så in i helvete varmt.. :P Så har mest legat och vridit på mej,.'
 
Igår (söndag) när jag vaknade så var magen jätte konstig :P hela höger sida var stenhård ch vänster sida var mju. Så tror bebis låg på höger sida och tryckte.
 
 
Jobbar ca 7 veckor till sen går jag på mammaledighet.. Om jag längtar!
 
Nu ska jag jobba på..
Kramkram <3
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback