2013-05-21

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet så stannade vi först till för att handla hem lite saker till middagen :)
 
Och vilken underbar värme det var igår.. var som en vägg när man lämnade jobbet...
 
Det är sånt här man blir deppig av.. När det är strålande väder ute och så sitter man inne heelaaa dagarna.. menmen, snart semester ;)
 
Åkte vidare hem efter vi handlat, gav djuren mat öppnade upp lite hemma och jag började med middagen som blev en krämig pasta sallad.. Mm vad god den var :D
 
Efter middagen la jag mig en stund i soffan och läste i kanske över en timme,;) Läser en ny bok som heter femtio nyanser av honom.. Och den verkar vara väldigt bra ;)
 
iaf.. Efter jag läst en stund kröp jag och Danne ner i sängen och kollade på en film
 
Filmen hette trust och var en riktigt obehaglig film som handlar om internet, småtjejer och pedofier.. En tjej i 14 års åldern blir utsatt för sånt där ..
 
iaf.. efter filmen gosade vi ner oss och somnade på en gång..
 
Nu resten av veckan är det 18 tider som gäller , yippi
 
Kramkram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback