2013-03-26

Godmorgon :) Igår efter jobbet så stannade jag till hos mamma & pappa, blev såklart bjuden på middag där av papi :) Så efter middagen så begav jag mig till Elin, plockade upp henne och vi åkte till arninge :) Gick först in på bolaget, sen åkte vi och storhandlade :) Så rolgit att storhandla.. Vi går runt där och pratar och kollar och delar en penna ;) haha När vi var klara så åkte vi hem till henne, hjälpte henne upp med varorna, vinkade hejhej till maffie och sen vidare hem :) Väl hemma fixade vi med maten, betalade räkningar.. Sen tog jag en dusch och myste mig in i min onepiece.. Sen var det bara att gosa ner sig i soffan till en film.. och efter filmen var det bums i säng :) Jobbar idag, imorrn och på torsdag.. sen får jag ledigt :D Nä nu ska jag väl fixa i ordning lite kaffe Kramkram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback