2013-03-02

Godmorgon :) Igår efter jobbet så åkte vi bara hem, handlde först lite.. Vidare hem och lagade middag.. Sen var det BARA soffläge HELA kvällen.. Tror til och med att kl var runt 10 då jag somnade på soffan.. Så himla trött... men iaf, imorse ringde kl vid halv 8.. Låg och drog mig en stund innan jag gick upp för att fixa mig , ge djuren mat m.m.. sen åkte jag till vallenunta och åkte vidare till jobbet med Tina Hela vårt växel system la av vid halv 1 igår.. och gick aldrig i gång.. Så Idag får man sitta på HK med Tina.. Vi kör på .. Jag sitter 2 och en halv timme och hon sitter också de.. Så vi båda slapp vara ensamma... Menmen, hoppas denna dag går fort.. Vill ju hem och bara goosa en massa.. ska också svänga förbi mamma efter jobbet på en kaffe + hämta mitt puder hon köpit till lill moi :D Trevlig helg alla goda <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback