2013-07-13

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet släppte Danne mig hos Elin :)
 
Gosade en massa med lilla snus ! :)
 
Sen åkte vi till il ferno, eller vad pizzerian heter och vi satt oss i solen och åt :)
 
Var så hiimla varmt så vi gick in efter en stund och sen när vi hade beställt mat åt Maffie så åkte vi tillbaka till Elin och där lektes det och busades lite mer med lilla Snus :) <3
 
Jag, ELin & maffie låg i soffan mesta delen och kollade på the walking dead och vid halv 9 tiden kom Baby och hämtade mig :)
 
Vi åkte hemåt och jag la mig i soffan och somnade på 2 sek ;) haha
 
Men iaf, var en riktigt trevlig slut på fredagen :) <3
 
Nu är man jobb... Slutar dock vid 14 men imorse när jag åkte till jobbet var det redan 20 + :D
 
Så jag längtar tills jag får gå hem :D
 
KRAM
 
Jag & min fina vän Elin <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback