2013-07-09

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet så åkte jag, jonte & danne hem till mamma & pappa, Jonte tog hundasrna medans jag gav kattbebisarna mat :)
 
När jonte var tillbaka så åkte vi ner till vallentuna för att handla det som behövdes till middagen :) vidare hem till dom igen, fixade och donade , då jonte fyllde år, då pappa jobbade sent och såklart för att kära mamma kommer hem ifrån bulgarien igår natt :)
 
Pappa jobbade lite sent, så vi satt oss och käkade..:)
 
Sen hade vi såååklart köpt en liten prinsess stubbe :) Så när pappa kom hem och hade ätit så fikade vi och firade lillebror på sin 17 årsdag :)
 
Åkte hem senare på kvällen.. och gjorde inte mycket :)
Jag la mig i sängen och läste lite ur min bok.. Sen kom älskling och gosade ner sig och så sonade jag :)
 
Idag ska jag hem tll mor igen, säga hej =) och Elin ska hämta sin lilla kattunge idag, :) men först jobb.. ^^
 
Nu ska det jobbas på.
 
KramKram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback