2013-07-01

Godmorgon :)
 
Då var denna helg över.. Den gick lite väl fort.. Menmen
 
Nu är jag tillbajka till hubben, och det känns väl bra :) haha ja men det är underbart :)
 
I helgen så vi hållt på hemma, klippt gräs och fixat på tomten :) Mamma och Jonte kom över i lördags och grillade lite :)
 
Firade ju även min kusin i fredags som fyllde 20 år :D
 
Igår drog jag och Elin iväg till arninge rätt tidigt och shoppade, (storhandlade)
 
Vinkade sen av henne och jag åkte till mor och sa hej då :) den jääveln åker till bulgarien idag ;)
 
Sen åkte jag hem packade upp alla varor och sen åkte jag vidare till dannes päron där vi blev bjudna på middag
 
Sen vidare hem och lillebror kom över och sov kvar då vi jobbar samma tider, så samåkte han med oss :)
 
Nu hoppas vi denna vecka går fort.. och nu börjar ju nedräkningen för semestern :)
 
kramkram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback