2013-12-28

Halloj :)
 
Imorse så vaknade jag upp vid halv 10 ungefär. Låg och drog mig en stund innan jag gick upp och gav katterna mat och fixade i ordning kaffe.. Väckte sen älskling och vi åt frukost och kollade på tv :)
 
Ungefär vid 12 tiden kom Elin o över och hade med sig fika. Gjorde då i ordning kaffe m.m och satte oss ner i soffan och bara prata en massa :) Mycket trevligt <3
 
Vinkade sen av henne och lite senare åkte jag och Danne till lidl för vi behövde handla hem lite.. Så passade också även på att panta lite burkar :D Vet inte när vi kommer kunna storhandla.. Så får bli att man handlar lite då och då.. :)
 
Köpte även lite gott kött, pommes och sås som fick bli middag + stekta kantareller m.m :) Riktigt gott!
 
Kom nyss ut ifrån duschen så sitter här i min bad/morgonrock och ska väl gosa ner mig i soffan med älskling och se någon film :)
 
Imorgon ska jag troligtvis till haninge för att Fira Joline som fyller år :)
 
Bebis har buffat en del idag och det känns allt mer nu :) och idag gick vi ju även in i v. 40.. Herregud, tänk att det är 6 dagar kvar till BF.. Sa det till Danne idag, känner mig som ett barn på julafton, snart är vi föräldrar. :) Längtar!
 
Nää nu ska man väl hitt på ngt :D
 
trevlig lördag alla goa <3
 
Fina Elin på min 20-årsdag :) <3
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback