2013-12-25

halloj :)

imorse ställde vi ingen klocka, men vaknade upp ganska tidigt :) runt kvart över nio :) gick upp och gjorde iordning frukost och på tv gick gullivors resos. så vi satt och kollade på den och jag gick igenom julklapparna vi fått :) fick sängkläder till bebis. söta tofflor . 2 pyjamaser och blöjor :) sen fick jag en amningspump pengar presentkort ljuslykta :) fick en massa fint

iaf sen runt halv 12 började vi fixa oss för att åka och fira jul nr 2 med resten ab familjen som inte var med igår! ♡

var mycket trevligt . åt en massa gott och umgicks

runt 7 tiden åkte vi hem och har fram tills nu legat och myst i soffan :)

nu ska iaf lilla jag sova då min halsbränna tar kål på mig. och imorgon blir det att köpa samarin!

godnatt alla fina ♡♡



magen är så fullproppad







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback