2013-12-23

hallå :)

imorse vaknade jag upp pigg och glad redan kl. 06.00 så låg och drog mig tills älskling gick upp vid 7. så jag fixade frukost och pussa hej då på min karl. sen satt jag och kollade på tv och strax efter 8 åkte jag hem till pappa. tog en kaffe och väckte lillebror . sen åkte vi till eurostop och julhandla. var en deeel människor ute. men det gick bra ! när vi var klara åkte vi hem. la mig en stund på soffan. sen kom kära pappa med lunch ;) åkte sen vidare till sandra och hämtade en overall till bebisen + blev bjuden på ostkaka ;)

när jag kom hem släppte jag ut djuren och la mig på soffan och sov tills älskling kom hem efter 5.

nu ligger vi båda i soffan och tar det lugnt. imorgon är det julafton :)

nu ska jag slappa med mannen min ♡

god jul alla fina ♡


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback