2013-12-22

Tjenixen :D
 
Imorse vaknade vi SENT, vi vaknade runt halv 11.. Gick upp vid kvart i . Gjorde i ordning frukost och kollade ännu ett avsnitt av under the dome.. Kan vara en bra serie.. ;)
 
Sen när vi sett klart avsnittet började julstädningen här hemma.. Jag gjorde det jag kunde göra.. och älskling fick ta grovjobbet ;)
 
Tog sen en paus då Andre kom på en fika och när han åkt fortsatte vi :)
 
Jag har nyss kommit tillbaka hem.. Var tvungen att åka upp till macken för att köpa kattmat och lite sånt :)
 
Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt.. Är ganska trött nu :) Så resten av kvällen blir bara en massa mys! <3
 
Imorgon ska jag åka med pappa & lillebror för att handla julmat..! :D
 
Nä nu ska jag kolla lite på tv och bara slappa :D
 
Fortsatt trevlig 4:e advent ! <3
 
 
MUMS!
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback