2013-12-19

Halloj :)
 
Har inte skrivit på någon dag. Beror på att man haft lite annat för sig och sen har jag vilat en massa :)
 
Men igår träffade jag Elin. O först på fiket i centrum för en lunch, senare kom Emma och Elin och vi tog en fika och satt där i ca 2 timmar och bara prata :) Så trevligt.. Vi planerade att försöka ses igen på måndag :) Sen kanske vi ses när bebisen tittat ut.. Är ju som sagt väldigt trött !
 
Idag var jag hos BM på morgonen.. allt såg jätte bra ut , mina värden var galant oich bebisen var livlig :)
Vi har bokat in ett till besök och det är dagen då vi är beräknade , den 3:er men vi båda hoppas att bebis kanske kommit eller är på väg ;)
 
Sen har jag bara legat på soffan och är inne på 3:e säsongen av happy endings :D En väldigt bra serie
 
Imorgon blir det nog en sväng till arninge och apoteket för att köpa det sista inför min "bb"  väska :)
Lillens är redan klar och bilbarn stolen sätter vi in till helgen :D
 
Nää nu ska jag börja laga lite middag , älsklingen kommer nog snart :)
 
Kram kram
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback