2013-12-15

Halloj
 
Har nyss sett 2 avsnitt av sons of anorchy... Fasiken vilken bra serie..
 
 
Iaf igår så var jag ju hos mamma min.. Vi åt lite pizza och myste i soffan :)
 
Både hon och jag somnade i soffan.. Och vid halv 1 väckte hon mig och sa att hon gick och la sig.. Jag somnnade om och strax efter 2 kom pappa och danne hem.. Sa hej då till pappa, jonte och djuren och vi åkte hem..
 
Låg en stund och pratade . Älskling somnade iaf sjukt fort när vi sa godnatt och jag låg en stund och drog mig.
 
Imorse vaknade vi upp vid halv 11. Så skönt att få sova. Så vi gick upp och gjorde i ordning frukost sen började vi kolla på en film. Men hann ej se klart då vi skulle åka till Dannes kusin som fyller 25 :)
 
Plockade upp Dannes föräldrar och åkte till märsta. Där var dannes släkt m.m :) Det bjöds på kaffe, fikabröd, glögg, gröt och julskinka :D
 
Fick även en tidig julklapp av dannes släkt , en åkpåse till bebisen<3 Mycket snällt!
 
När vi vinkat av alla så åkte vi en sväng till ica maxi och handlade hem lite + revbensspjäll som idag blev middag ;D MUMMS!
 
När vi kom hem så kollade vi iaf klart filmen, gjorde i ordning middagen, käkade , tog oss en kopp kaffe och kollade som sagt på sans! :D
 
Nu ska jag hoppa in i duschen imorn ska jag till läkaren sen en sväng till Moster Tina på kaffe :D
 
nattinatti <3
 
min fina mamma! <3
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback