2013-12-12

Hallå!!
 
sitter just nu i soffan och ska snat åka iväg en sväng till täby c. :)
 
jobbade också min sista dag på beijer .. eller sista och sista.. Men min sista nu innan föräldrarledigheten.
blev sjukskriven dom dagarna som var kvar att jobba.. Så nu ska jag vila upp mig inför bebisens ankomst!
 
tycker ändå jag har varit grym.. med tanke på att många går tidigare.,.. Men jag har ju haft enbra graviditet .. ingen foglossning, inga kraftiga värkar m.,m men nu sista veckorna har det varit tufft. med stress oóch så
 
Så nu blir det att ta det lugnt =)
 
 
 
Nää nu ska jag väl fixa mig lite. Hoppas ni alla får en bra dag!  =)
 
 
Kramkram
 
Mitt bord som jag igår städade och plockade undan på :) Kommer sakna goa kollegor.. Men snart kommer jag och hälsar på med en liten bebis :)


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback