2013-12-04

Heeej :D
 
Då har halva veckan gått och jag har verkligen bara legat på soffan och vilat upp mig..
 
Eksemen är nästan helt borta.. jag känner mig inte stressad eller att det är en känsla av oro.. Utan jag mår liksom toppen ...:)
 
Tycker bara det är så konstigt att inte lökaren kunde sjukskriva mig dom 2 sista veckorna.. hennes förklaring var att ekonomin vart drabbad.. jag bah eeh okej!?!? men hon vet ju fan inte vad jag har för ekonomi :S aja.. 
 
Ska försöka köra på dom sistra arbetsdagarna sen .. ska i nästa vecka börja packa BB väskan + inhandla saker ifrån apoteket :)
 
ÅÅH börjar närma sig allt mer.. idag är det 30 dagar kvar till BF <3
 
Nu ska jag fortsätta laga maten , älskling är på väg hem och idag serveras det köttbullar, potatis m. gräddsås och svartvinbärs gele :D
 
Kram på er <3
 
 
just ja, på fredag ska jag till frisören och bli fin i håååret ;D
 
 
 
 


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback