en massa rörelse, sparkar & barnvagn

Godmorgon :)
 
Igår efter jobbet blev det hämtmat :) + lunch tills idag som blev en ost & skinksallad.. Så nu längta man ju lite till lunch ;)
 
Gjorde inte så mycket igår förutom att kolla på en film och Idol :)
 
Igår satt jag på jobbet och kände på magen .. Det dunkade och hade sig och kände hur det rörde sig i magen :)
 
i den vevan kände jag också vår lilla bebis sparka.. herregud tänkte jag.. var det en spark? :O jajamen.. det var en liten spark :)
 
Det kändes helt overkligt.. :) Tiden går verkligen så snabbt :) mer än halva tiden har ju nu gått :)
 
Ja.. Jah har ju glömt att skriva att vi köpt en barnvagn :)
 
Vi hörde på ryktesvägar att barnes hus skulle gå i konkurs.. eller inte alla butiker men 12 st skulle stänga och såklart var det ju 2 st i stockholm som vi hade närmast till.. Så dagen efter åkte vi dit och kollade runt..
 
Och där hittade vi ju barnvagnen vi tidigare varit och kollat på.. en Brio Happy. Men när vi kollade på den så skulle den kosta runt vca 10 000.. :O och det tyckte både jag och Danne var FÖR mycket pengar. Så vi kollade då istället på en kronan vagn som vi tyckte skulle passa oss :) Men då var det FÖR tidigt att köpa en..
 
Men nu när vi stog där och dom hade en röd happy brio hela kittet för 3500 så kunde vi inte vänta utan den fick följa med oss hem :)
 
Bara där .. Att köpa en barn vagn gör att snart har vi vår lilla bebis <3
 
 
 
 På bilden ser vagnen rosa ut .. mne den är röd :) (ja den passar till pojkar också ;) )
 
 
Nää nu ska jag gå på en fika rast :)
 
KRAM!! <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback