2013-04-15

Godmorgon..
 
Då var det måndag igen.. Så nu är det nya tag och en ny vecka.. :) Börjar tidigt och får gå hem tidigt.. Underbart..
 
I lördags så tog vi det lugnt med en fika hos Dannes föräldrar.. Senare under dagen fixade jag mig i ordning och fick skjuts till Elin, Där var Elin.O redan.. Satt och pratade en stund innan Emma kom och då börjades det med middag som blec kyckling, pasta med svampsås & sallad :D
 
Sen satt vi bara och pratade en massa och drack och pratade en massa till.. var så mysigt :) Åt lite efterrätt senare under kvällen och vid 10 tiden gick vi mot tåget och åkte till Tegel.. Mötte upp Elin & Elin s arbettskollega som hade med sig sina vänner.. Så vi var ett riktigt skönt gäng.. Kvällen var verkligen lyckad.. Mycket dans & en HEL del skratt ;D
 
Vid 2 tiden kom Danneoch hämtade oss och lämnade alla innan vi åkte hem och kröp ner i sängen :) Somnade ganska fort om man säger så ;) höhö
 
Igår blev jag väckt efter halv 11 , gick då upp och ställde mig och duscha i ca 20 min.. bara stog och njöt.. var varmt och skönt också :)
 
Sen åtke vi till Åkersberga där vi firade DAnnes farfar som fyllde år i veckan... Så vi var där en stund .. När vi åkte hem så beställde med oss pizza hem då jag var SJUKT sugen på det.. Så vi åkte hem , käkade och sen kom pappa ut med fyrhjulingen och sen körde jag hem honom.. Hälsade också på mor :)
 
Vidare hem igen.. Tog det bara lugnt .
 
Fick också igår veta att min gamla häst Flippe inte längre finns kvar .. Han och Candie(ciccis häst) , att någon av dom blivit sjuka, så då valde dom också att ta bort den andra hästen.. DÅ dom var så tighta och har gått tillsammans sen vi fick dom.. Känns som en sjuk dröm att han inte längre finns kvar... Jag är helt stum.. och väldigt besviken .. att vi inte fick veta ngt.. Inte fick chansen att säga hej då.. Fick ingeting.. menmen, nu vet jag var han befinner sig och att han mår bra..
 
Min finaste lilla kille.. Igår blev han också 14 år.. <3
 
 
Nää nu ska jag jobba på och försöka tänka på annat..
 
 
Kramkram


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback