2012-09-17

Godmorgon Bloggen :)

I fredags var jag ju ledig och den dagen körde jag mamma till doktorn, medans hon var där så åkte jag till bolaget.. När hon var klar så mådde hon inte så bra, så körde hem henne.. Och sen så åkte jag och handlade allt :) tillbaka till mor där det bjöds på lunch och kaffe =)

åkte sen hem , fixade lite och la mig i soffan och kollade på film.. Sen så vid halv 6 så började jag med middagen som blev taco.. Och vid halkv 7 kom far,mor & bror hem till oss och vi åt en god middag och efterrätt och firade min dag.. :) Fick presentkort på skopunkten :)

Vinkade av dom och sen spenderades kvällen i soffan och mys med Älskling <3

Lördagen var det dags , gick upp rätt tidigt, fixade och donade hemma. :) vid 14 kom alla gäster och firade mig :) Var riktigt trevligt, fick fina presenter och hade en super dag :) kunde inte bli bättre

I går var det bara en slappar dag, med my och fika hos mor :) Middags och dannes föräldrar och sen hem till x-factor :)

Nu är det en ny vecka och denna vecka blir det till och med att jobba lördag (Y)

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe ;) så man vaknar lite till liv :)

Puss


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback