2012-10-29

Godmorgon :)

I fredags åkte jag först och hämtade lite mat :) Sen åkte jag bara hem och myste till x-factor :)

Lördagen var vi i häggvik.. Kollade runt lite, köpte presenter till Jim & Johan :) Åkte hem, tog oss en kaffe, åkte vidare hem till Syster och firade Johan som fyllde 33 :)

Var där ett bra tag, åkte sne hem till mamma och pappa , där blev vi bjudna på middag.. Åkte sen hem , där jag och danne kollade på film.. Sen somnade jag i soffan =)

Igår var det en dag med att byta däck på bilarna, tanka bilen, städa hemma, bädda rent i sängen, möblera om i sovrummet, åt middag och sen myste vi ner oss i soffan.. Fick för mig att baka mammas Äppelpaj som blev lyckad. Therese och henke kom förbi på kvällen, kollade på film och när dom åkte hem gosade vi ner oss i vår nybäddade säng och somnade :)

Nu är det en ny vecka =) Och kallt är det också.. Så mössan och vantarna + den gosiga halsduken är nu på :)

Puss


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback