2012-05-31

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så åkte jag hem till mamma och pappa, fixade och donade lite :) tog sedan ett bad , mamma kom hem och fixade lite middag och vi alla åt :) sen hade vi lite soffmys, gick sen ut en promenad med hundarna och mamma =) Begav mig sedan till elin på en cigg, snackade lite och sen vinkade vi hej då och jag åkte hemåt, hemma fixade jag lite sen var det BB därefter kröp jag ner i sängen och somnade :)

Idag vaknade jag 06.42 och trodde kl var 05.42 men icke så var bara att springa upp och fixa sig och åka till jobbet, var som tur bara 30 min sen , så jobbar in de =)

Idag vet jag inte vad som händer, blir nog en tur till mamma och pappa igen, säga hej då till pappa och sådär :) för på lördag åker han ner till balaton, motorcykel träff eller ngt ;) så blir att umgås lite där idag :)

Nää nu ska jag dricka min kaffe och jobba på ;)

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback