2012-05-28

Godmorgon :))

I fredags efter jobbet åkte vi till arninge, handlade hem mat m.m :) Vidare till pizzerian för lite middag och hem till en gosig fredag med BB och bara massa mys :)

I lördags vaknade vi upp ganska tidigt, fixade och donade lite kollade film :) begav mig sen mot vallentuna, plockade upp japan och vi åkte ner till centrum och mötte Elin :) Shoppade och fixade allt , lämnade elins bil och sen till japan med alla varor sen åkte vi upp till min familj och lämnade bilen :) sen tog vi en promenix tillbaka till japan :)

Hade en otroligt trevlig kväll med Elin,Johanna & Emma :) massa gamla minnen, mycket skratt och bara väldigt trevligt :)
Så skönt att ha tillbaka goa och riktiga vänner igen <3

Igår var det ju morsdag, så vi vart tillfrågade alla att åka ut till Syster Jenny på pannkaksfrukost och lite bubbel till oss mammor ( har ju faktiskt sigge & diesel) haha ;) så vi satt där ute och hade de trevligt i SOLEN ;) Vinkade sen av alla och begav oss till Dannes mamma och firade henne :)

Sen hem igen och kollade på en ass bra film ;) sen var det ju BB och därefter sängen :)

ja så idag kan jag ju säga att jag är lite bränd ;) hahah menmen

Nu ska jag jobba på


PEACE


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback