2012-05-23

Godmorgon :D

Igår efter jobbet åkte jag till Japan, väl hos henne hade hon väntat in mig, så vi satte oss ner och åt en god middag som bestog av wok :) Om det var gott, sen satte vi oss ett tag ute på balkongen med hennes mami och snackade lite skit, gick en sväng till affären, tillbaka till balkongen en stund och sen satte vi oss och började spela ett spel på FB.. hahah var riktigt roligt.. Men japan hade kommit så långt, så vi gick in på min sida och började om och körde en bana var :D Åkte hemr unt halv 10 tiden, väl hemma tog jag en dusch och kollade på BB, la mig sen i sängen och började kolla film, men somnade ganska fort..

Måste ju säga att det var väldigt ensamt att gå och lägga sig igår.. Men gick super bra och min baby kom hem iaf :)

Nu ska jag jobba på,

HÖRES seenare :D PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback