2012-05-21

Gooodmorgon :)

I lördags efter jobbet begav jag mig hemåt, tog en kopp kaffe med älsklingen och när jag var redo för att åka till mamma så startar inte min bil.. Vette fan inte vad felet är/var.. Så fick ta dannes bil, Möts av mamma ute i solen och vi tar oss en varsinn öl, pratar lite skit, fixar inför middagen :) Japan kommer över och vi grillar och äter gott + en super god efterrätt.. Satt ute ett tag och sen begav vi oss inåt.. tog en promenix med hundrna, följde då Japan en bit hem, tillbaka hem och gos i soffan :)

Igår vaknade vi upp, mamma gick en sväng med hundarna , sen tog vi oss emn kaffe och bara satt och umgicks :)) åkte sen vidare hem till mig, tog en kaffe och höll på ute.. Kollade med bilen, fixade lite på tomten... Sen åkte mamma hem och vi fixade lite mat och bara satt och tog det lugnt och såklart var det ju BB vid 9, sen efter det kröp vi ner i sängen och kollade klart en film :)

Är hur underbart väder som helst ute, 18 grader kl 8 på morgonen är fan inte helt fel :)

Så idag blir det nog hem och bara chilla :d kanske grilla eller ngt.. Vi får la se ;)

Nu ska jag jobba på :D

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback