2012-05-17

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så åkte jag till Donya och fick mina naglar fixade, körde med hel färg och är SUPER nöjd :)

Japan kom ner till salongen lite innan jag var klar och när jag var klar så gick vi upp till Mamma :) Där serverades det en SUPER god middag och efterrätt på de, haha min mamma kan hon :)
Tog oss en kaffe och såg på film, vi hade bara en mysig tjejkväll :)

och lite senare kom Elin över på en cigg och vi snackade lite skit, och vid halv 10 vinkade vi av Elin och gick med hundarna en bit med Johanna :D Vinkade av henne och gick tillbaka hem, kom nästan precis tillbaka hem till BB så vi la oss i soffan och kollade på de, sen gjorde jag mig iordning för kvällen och somnade :) i mamma och pappas säng, hahah ;)

Vaknade innan kl ringde imorse, så gick upp och tog en dusch och fixade iordning mig , väckte mamma och begav mig till jobbet :)

Jobbar fram till 14 idag och har lånat mammas bil, så ska nog avra lite snäll och köpa med mig lite lunch till henne och Danne :) jag är en snäll dotter & flickvän ;)

Nu ska jag jobba vidare, så vi höreees :D

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback