2012-05-15

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så åkte jag till cristel, skulle egentligen ha klippt mig, men hon hade fullt upp..
Så ska boka en ny tid hos ngn annan :) så man blir klippt snart....

Iaf åkte vidare hem, tog det lite lugnt ett tag, började sen med middagen som blev kassler med creme freiche med smak av vitlök och permisan ;) det var super gott, tog oss en kopp kaffe och sen chillade vi bara.. Gick och la oss vid 10 då vi båda var super trötta..

Idag har jag & min älskling 2 år.. Men han måste jobba över idag, så blir att bara mysa sen när han kommer hem :) min present ifrån honom är LADY GAGA ;D awesome..


Men idag blir det att träffa Johanna & Elin efter jobbet, så helt ensam blir jag ju icke (;

Nu ska jag dricka upp min kaffe, så ha de gött ;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback